Müsteri Deneyimi Yönetimi 2.0 (e-kitap)

Müşteri deneyimi ile ilgilenenler Bora Özkent adını duymuştur. Yeni e-kitabı Müşteri Deneyimi Yönetimi 2.0 yayınlanmış. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim, indirmek isteyenler buraya tıklayabilir veya siteden indirebilirler.

Emsalsiz Müşteri Deneyimleri Yaratmak kitabını tamamlayan nitelikte bir kitap olmuş. Kitap Mobil iletişim teknolojileri, sosyal medya ve internet kuşağının birleşimiyle oluşan “mükemmel kasırganın” etkilerini ve müşteri deneyimindeki değişimi anlatıyor. Kitabın konusu ile e-kitap olarak bedava yayınlanıyor olması son derece tutarlı olmuş.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s