Enpara.com deneyimi

Enpara reklamlarını izledikten sonra, sanki yapmakta geç kaldığım bir işi hatırlamış gibi hemen başvurdum. (Reklamı izlemeyenler için Garaj reklamını aşağıda paylaşıyorum.)

Enpara’nın masrafsız oluşu ve yüksek faiz gibi avantajlarından bahsetmeyeceğim. Daha çok ilgimi çeken kısım, şubesiz bankacılık fikri ve bunun için yaşattığı deneyim.

Finansbank.enpara.com üzerinden başvuru formunu 3-5 dk.da tamamladım. Esas güzel kısım da bundan sonra başladı. Formun sonunda tanıtım için adres bilgisi istenmişti, iş adresini vermiştim. Kartımı ve yanında broşür gibi tanıtım malzemeleri gönderirler diye düşündüm. Ertesi gün ziyaretime gelecek Enpara tanıtım yetkilisi aradı ve randevu aldı. Farklı bir deneyim sinyallerini vermeye başlamıştı.

Bir kontrol tel.inden sonra tanıtım yetkilisi gelmiş ve elindeki iPad’iyle Enpara başvurumu alıyordu. Tc kimlik no. yazan kimliğim yanımda olmadığı için ilk seferde üyeliğimi tamamlayamadık. Hiç problem çıkarmadılar ve ikinci sefer ziyaretime geldiklerinde üyeliğim tamamlanmış ve kutumu almıştım. Kutunun içinden kartım ve sözleşmeme ek, çok şık bir kalem ve eğlenceli bir not defteri çıktı. Sırf bunlar için bile üye olanları tanıyorum.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Üyeliğim tamamlanır tamamlanmaz bir SMS geldi ve hızlıca giriş yaptım. Arayüz gayet sade ve anlaşılırdı. Hoşuma giden bir diğer tarafı da birikim hesabı oldu. Hayalleriniz için bir hedef belirleyebiliyorsunuz, bu kısım çok hoş. Hayalimi girdiğimde yanında çıkan ikon ve hedef gerçekleştirme tarihimi girmemin çok motive edici bir süreç olduğunu söyleyebilirim.

En son zaman şubeye gittiğimi hatırlamıyorum, ya siz?

Bir Cevap Yazın

